Connect with us
                               

HOME || LYRICS || NIGERIAN LYRICS || CHARTS || HIP HOP LYRICS || SA LYRICS || CHRISTIAN LYRICS || POP LYRICS || ALBUM

HIP HOP LYRICS

2pac – Changes lyrics

Updated

on

2pac – Krazy lyrics

Read 2pac – Changes lyrics

2pac Lyrics

Check out these amazing song Lyrics for “Changes” by 2pac Read and enjoy the lyrics by singing along.

2pac – Changes lyrics

Read Other Latest Music Lyrics  Here at 001lyrics

Get New Lyrics updates  via Twitter and Facebook

[1]
Come on come on
I see no changes wake up in the morning and I ask myself
is life worth living should I blast myself?
I’m tired of bein’ poor & even worse I’m black
my stomach hurts so I’m lookin’ for a purse to snatch
Cops give a damn about a negro
pull the trigger kill a nigga he’s a hero
Give the crack to the kids who the hell cares
one less hungry mouth on the welfare
First ship ’em dope & let ’em deal the brothers
give ’em guns step back watch ’em kill each other
It’s time to fight back that’s what Huey said
2 shots in the dark now Huey’s dead
I got love for my brother but we can never go nowhere
unless we share with each other
We gotta start makin’ changes
learn to see me as a brother instead of 2 distant strangers
and that’s how it’s supposed to be
How can the Devil take a brother if he’s close to me?
I’d love to go back to when we played as kids
but things changed, and that’s the way it is

[Bridge w/ changing ad libs]
Come on come on
That’s just the way it is
Things’ll never be the same
That’s just the way it is
aww yeah
[Repeat]

See also  Miss Me Lyrics - Drake

[2]
I see no changes all I see is racist faces
misplaced hate makes disgrace to races
We under I wonder what it takes to make this
one better place, let’s erase the wasted
Take the evil out the people they’ll be acting right
’cause both black and white is smokin’ crack tonight
and only time we chill is when we kill each other
it takes skill to be real, time to heal each other
And although it seems heaven sent
We ain’t ready, to see a black President, uhh
It ain’t a secret don’t conceal the fact
the penitentiary’s packed, and it’s filled with blacks
But some things will never change
try to show another way but you stayin’ in the dope game
Now tell me what’s a mother to do
bein’ real don’t appeal to the brother in you
You gotta operate the easy way
“I made a G today” But you made it in a sleazy way
sellin’ crack to the kid. ” I gotta get paid,”
Well hey, well that’s the way it is

[Bridge]

[Talking:]
We gotta make a change…
It’s time for us as a people to start makin’ some changes.
Let’s change the way we eat, let’s change the way we live
and let’s change the way we treat each other.
You see the old way wasn’t working so it’s on us to do
what we gotta do, to survive.

[3]
And still I see no changes can’t a brother get a little peace
It’s war on the streets & the war in the Middle East
Instead of war on poverty they got a war on drugs
so the police can bother me
And I ain’t never did a crime I ain’t have to do
But now I’m back with the blacks givin’ it back to you
Don’t let ’em jack you up, back you up,
crack you up and pimp slap you up
You gotta learn to hold ya own
they get jealous when they see ya with ya mobile phone
But tell the cops they can’t touch this
I don’t trust this when they try to rush I bust this
That’s the sound of my tool you say it ain’t cool
my mama didn’t raise no fool
And as long as I stay black I gotta stay strapped
& I never get to lay back
‘Cause I always got to worry ’bout the pay backs
some buck that I roughed up way back
comin’ back after all these years
rat-tat-tat-tat-tat that’s the way it is uhh

See also  Afterlife Lyrics - Future & Juice WRLD

[Bridge ’til fade]

Read Other Latest Music Lyrics  Here at 001lyrics

Get New Lyrics updates  via Twitter and Facebook

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

HIP HOP LYRICS

Lil Durk – Big Dawg Lyrics

Published

on

By

Lil Durk - Never Again Lyrics

American Hip hop rapper, Lil Durk delivers an impressive tune tagged, “Big Dawg”. The official lyrics of “Big Dawg” is available below.

Lil Durk Lyrics

“Lil Durk – Big Dawg Lyrics”
(feat. Chief Wuk)

[Lil Durk:]
She want that big bag, she don’t want that lil’ girl shit
I just get mad when you on that lil’ girl shit (ATL Jacob, ATL Jacob)

Drink a six down, tell your bro to stop to get a kit
Worth them Ms, now me and my lil’ brother got a stick
Drunk a Xan down, woke up and forgot what I had said
My shit jet brown, new Dior sneakers kinda slick (Why would I lie on him?)
Think he slick ’cause he tried to take his brother off (Why would I lie on him?)
One nigga can’t stop the killings, only money talk (Why would I lie on him?)
Gotta watch the sneaky hoes snatchin’ rubbers off (Why would I lie on him?)
I told you to your face, you’re a snake, so cut the brother talk (Why would I lie?)
Tried to skrrt off, you get clapped though, let the thirty off
Ever shot at in a Maybach, knock your curtains off
I feel like niggas gonna tell you start the prayer talk
I aggravated you, you dumb, you scratched the numbers off
Oh, hell nah, Chicago star, don’t want them bell bums
Could’ve got out early, but they caught him with a cellphone
You can’t tell me nothin’, I’m with the murders, I’ma stand on it
You can’t tell me nothin’, them niggas different, can’t compare ’em to me
Pull up with a stick, pull up with a big gun
Pull up with a stick, pull up with a stick, uh
Hit up with a switch, he don’t even know where he hit from
Worried ’bout my bitch, you don’t even knowin’ what your bitch doin’, uh
I’m so rich I bring the barber in the club
I’m so rich, I’m with the robbers in the club
You end up snitchin’, then you not a part of us
Bitch, this a Patek, this is not a Cartier

See also  Jungle Lyrics Drake

Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?

[Chief Wuk {Lil Durk}:]
This nigga called my phone, fifty grams, nigga, that’s patty cake
I don’t even fuck around with no scales, nigga, that’s petty weight
All my bitches be in the kitchen cookin’, got they ass bakin’ cakes
Could’ve went to school for culinary arts, I would’ve went every day
Thought I’d have my CDL license, fucked up that interstate
Hit the road, gettin’ to that cash, bitch, I’m a heavyweight
(I’m a big dawg, I’m a big dawg, I’m a big (Go, go, go, man, what?))
{I’m a big dawg, I’m a big dawg, I’m a big dawg (Go, go, go)}
I’m a problem with that trappin’ shit
Don’t call my phone if you ain’t never fuckin’ wrapped a brick
A thousand-eight grams I cop, I need my whole lick
Got reputation in the trenches, I don’t ever miss

[Lil Durk:]
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?
Where you get that shit from?

See also  Miss Me Lyrics - Drake

Read Other Latest Music Lyrics  Here at 001lyrics

Get New Lyrics updates  via Twitter and Facebook

Continue Reading

HIP HOP LYRICS

Lil Durk – Put Em On Ice Lyrics

Published

on

By

Lil Durk - Never Again Lyrics

American hip-hop rapper, Lil Durk delivers an impressive tune tagged, “Put Em On Ice”. The official lyrics of “Put Em On Ice” is available below.

Lil Durk Lyrics

“Lil Durk – Put Em On Ice Lyrics”

(DJ on the beat, so it’s a banger)

Chanel or Cha-nay-nay, whatever you call it
Whenever you pop, it don’t matter who brought it
Part of wristband was to chip my new wallet
Fresh out the creek, I’m discrete, I’m too solid
Charge out the g-Wagon, new electronic
Deep in religion, might get back demonic
Go ask promotors, I picked up six-hundred
Four-hundred more, one million, get it, he saw it
Six karat stones, G.I., yeah, I went flawless
I had to flex with the top off the toilet
Fendi bouquet bag, thirty-two hundred
Dealin’ with jet lag, pass me a water
Sheets in the county, go run up a quarter
Brodie did that, just to bonus his lawyer
She send me the heart eyes, I try to ignore her
Left her on read, let her know she a choice

Put ’em on ice, he play, put her on ice, she play
Put on my ice, I’m safe, my lil’ brother, he carry a Drac’
And I told ’em “Ain’t nobody safe”, and I told ’em “Ain’t nobody safe”
And I told ’em “Ain’t nobody safe”, and I told ’em “Ain’t nobody safe”

They say I look nervous, they look at my face (Yeah)
You could do that, but can’t play in my face (Yeah)
I told the water boys, copy the plates (Yeah)
Left bro, had fucked up his heart off the vape (Yeah, yeah)
The bloggers be talkin’, they start up a case (Yeah)
Ain’t from my hood, then you can not relate (Yeah)
Pass out that money, you already ate (Yeah)
Bottega slides, I love pretty feet
I was ’bout to harvest, the order backed up
Switched the Ferrari, it smell like the horse
Drink like Starbucks, but it got me back up
When I’m too high, bitch, I don’t like to fuck
Bro like defender, he move like a cluck
Brand-new McLaren, shit straight off the truck
Bitch think I’m cocky, I don’t say “What’s up?”
Me and bro loyalty made out the mud

See also  2pac – Krazy lyrics

Put ’em on ice, he play, put her on ice, she play
Put on my ice, I’m safe, my lil’ brother, he carry a Drac’
And I told ’em “Ain’t nobody safe”, and I told ’em “Ain’t nobody safe”
And I told ’em “Ain’t nobody safe”, and I told ’em “Ain’t nobody safe”

Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah

Read Other Latest Music Lyrics  Here at 001lyrics

Get New Lyrics updates  via Twitter and Facebook

Continue Reading

HIP HOP LYRICS

Lil Durk – Never Again Lyrics

Published

on

By

Lil Durk - Never Again Lyrics

Nigerian Music singer, Lil Durk drops a banging tune tagged, “Never Again”. The official lyrics of “Never Again” is available below.

Lil Durk Lyrics

“Lil Durk – Never Again Lyrics”

(Banger)
(The Melody)
(DJ on the beat, so it’s a banger)

I was too lazy, I had to get up
He died from cancer, he ain’t get a check-up
I went Travis Barker, tatted the neck up
I feel better, gettin’ deeper religion
Court for child supports visits, I’m better
Say you love me with a hidden agenda
Low seven steamer took down the mirror
Stole from me, old management endeavors
Trenches broke, I gotta hold ’em together
Tryna claim to lil’ boy, I’m better
If I’ma change, I’ma change forever
I ain’t tryna stay in this lane forever
He was that nigga, now servin’ cheddar (Cheese)
I die, niggas won’t T up for me
You wasn’t there for who helped you
You think you gon’ be there for me?

Feel like a dream, pourin’ up the lean
Turned me a to man, they plan’s just to leave

Think I’ma help ’em, won’t help ’em again
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again

Copy what I said, you sound like a parrot
How you send your kids lookin’ generic?
You better be lucky I’m cool with Amiri
New kids season, I know that you see it
Sendin’ shots when I come to the city
I’ma shoot with the money, but threat gon’ protect me
I’m the way out there, you cannot accept it
You my son, I had more than your daddy
The gas worth more than 757, new Patek say 757
I can’t wait ’til it’s 7:58
Ramadan comin’, I just be hopin’ you full and you fed
‘Salaam alaykum, wa alaykum ‘salaam to the people we fed
It’s the people who in the trenches I really got love for wanna see me dead
Answer the phone to show ’em I ain’t scared
Then he got life so he told me he comin’ on tour
But I told him, “I’m goin’ to bed”
When she get mad, she be playin’ with my head
Do not deliver, act like you ain’t read it
Too far without me, can’t put on her Patek
The label gave me another thirty mill’, I hate that y’all don’t got it

See also  California Love Lyrics - 2Pac

Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)
Think I’ma help ’em, won’t help ’em again (Mm)

Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah

Read Other Latest Music Lyrics  Here at 001lyrics

Get New Lyrics updates  via Twitter and Facebook

Continue Reading

Trending



001LYRICS: Discover New Song Lyrics and Artists In 2023

We here to serve you better with top hip hop lyrics, Hymn Lyrics, Christian lyrics, top lyrics, Pop Lyrics etc. We have the Most Comprehensive Song Lyric Database..


Africa Largest Collection of Song Lyrics Online:

  • Lyric genres on our Database
    Rock Lyrics Pop Lyrics R&B lyrics Country music Folk music Jazz Lyrics Electronic music Metal music Hip hop Lyrics.

  • Easy Search Box
    We have a user-friendly interface that enables you to search for your desired lyrics and artist easily. You can Find Your Favorite Song Lyrics of your Choice here.

  • Lyrics Request
    If you are looking and searching for a particular song lyric; Use the contact form to email us or send us a message on WhatsApp.